Tillbaka

hejsan! idag fick jag en liten känsla och den sa att jag skulle göra ETT inlägg, så varför inte?  Idag står några saker på listan, men jag blev så sugen på att baka, och upp i huvudet kom en bild på en cupcake :D Så samma sak där, varför inte? Har aldrig bakat några cupcakes.. har du gjort det? Finns det något tips på hur man gör de finast?

Kommer ta kort iaf på dem så kommer de upp i bloggen sen:D Ifall jag gör några... Nu ska jag ta och göra mig en smarrig frukost :D

Det var inte ett ord om virkning, så för att bryta den tystnaden har jag beställt en virkbok som kanske kan få tillbaka lusten att virka..

Den här! Är det någon som äger den?
Hahha

kramkram
Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0