Blev inga cupcakes :D

hahah Jag tänkte väll det :D Men jag ville ju baka något så jag gjorde minimuffins :D de blev mycket smarriga :D Idag har jag faktiskt velat virka lite... så jag får se :D men jag ska försöka göra det iaf :D men sen kommer alltid det svåra :D vad ska man virka? :D Någon som vill dela med sig av en idee eller ett litet tips :D

Mitt senaste virkprojekt var ju typ den taxen som bara har tre ben och ingen svans;D

Fast på bilden har den inga ben heller :D hahah

Jag har några frågor till er som orkar:D Jag vill gärna veta lite om vilka som läser min blogg:D

1. Hur gammal är du?
2. Virkar du ofta?
3. Vad virkade du senast?
4. Har du några bra virkmönster?
5. Har du en blogg? I så fall vilken adress?

Sådär ja:D alla som svarar på frågorna får en BaMsEkRaM!:D hihih

Kram på er Ha en trevlig dag :D


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag ville gärna vara med och svara på frågorna:D



1. Jag är 22 år och jag bor i STHLM!



2. Jag virkar inte själv så mycket men min flickvän gör det mycket så jag letar och tittar lite på virkade saker för att hjälpa henne att få ideer:D Bra va?



3.Min flickvän virkade senast en liten kossa till min mamma, som hon fick när hon fyllde 50år:D



4. Nej men jag kan ju inte virka heller så, NEJ! Mohahah :D



5. Tyvärr har vi bestämt att vi inte ska dela med oss vår adress.. För det är personligt det jag och min älskling skriver på den bloggen..



Men pöss&kram på dig:D

Pöss Johanna och Tilde!

2011-11-02 @ 11:45:35
Postat av: Ylva

1. 13

2. JA

3. PRINSESSTÅRTA

4. NJA

5. NEJ

2011-11-02 @ 12:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0