Ett litet inlägg

Hej igen alla fina och glada!

Har virkat som bara den i några veckor.. härligt när det kommer tillbaka sådär :D Det har blivit mycket gjort och jag har långt ifrån tröttnat.. :) bra va?

Jag har blivit lite nyfiken om vilka som fortfarande läser bloggen och är intresserad?

Så är det någon som vill vara gullig och skicka en kommentar

1. ålder

2. namn (behöver inte om du inte vill)

3. Virkar du själv?

4. isf vad?


Vilka roliga frågor.. :D Och jag LOVAR jag överdriver inte, är det någon som skriver så är jag säker på att just du gör min dag :)

bilder på mina virkade saker kommer :) tror ja


Två sånna :) en lila/plomon (20cm) och en lila/rosa (30) det var garnet som gjorde att den andra blev större:)

Klicka på bilden för att komma till författaren av bokens blogg :)

Kommentarer
Postat av: cassandra

jag heter cassandra och är 13 år, jag virkade ofta förut men sedan så bröt jag armen och den är itne helt återställd än men så fort den är det så ska jag sätta i gång igen!

2012-01-29 @ 21:25:41
Postat av: Evelina

1.29

2.Evelina

3.nybörjare på att virka... Mest stickat förut... Men har fastnat för denna konstform...

4.just nu virkar jag mössor... Och så ska jag pröva att virka en korg i hampasnöre.

2012-02-27 @ 20:19:14
URL: http://Evelinaludvigsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0